KIRJAUDU

Henkilökohtaisen valmennuksen ehdot

 

Nämä ehdot ovat voimassa 20.02.2024 alkaen.

Tällä sivulla on henkilökohtaisen valmennuksen ehdot. Yleiset sopimusehdot löydät täältä.


1. Palveluntarjoaja

TMI MIDOG

Y-tunnus: 252675-4

Postiosoite: Vihdinkatu 4 A 20, 15100 Lahti

 

2. Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja tmi Midog (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa palveluinaan digitaalista sisältöä (mm. verkkokursseja).


3. Sopimuksen voimassaolo

Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on jatkuva. Jatkuva sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas sitoutuu maksamaan ostamansa palvelun mukaisen kuukausittaisen hinnan sopimuksen voimassaoloajan. Asiakas ei ole velvollinen ostamaan muita tuotteita. Sopimus päättyy, kun asiakas tai yritys on päättänyt sopimuksen ehtojen mukaisesti.

Asiakkaalla on oikeus palveluun kuuluvaan sisältöön sopimuksen voimassaoloaikana, ei sen jälkeen.

 

4. Sopimuksen päättäminen

Sopimus päättyy asiakkaan tai yrityksen yksipuolisella ilmoituksella. Ilmoitus sopimuksen päättymisestä on tehtävä sähköpostilla määräaikoja noudattaen.

Yrityksen on päätettävä sopimus yhden (1) täyden kalenterikuukauden varoitusajalla. 

Asiakas voi päättää sopimuksen kuluvan kalenterikuukauden loppuun, kun hän ilmoittaa sopimuksen päättämisestä kyseisen kuukauden kymmenenteen (10.) päivään mennessä. Tämän jälkeen tehty sopimuksen päättyminen astuu voimaan seuraavan kalenterikuukauden lopussa.

Samojen aikarajojen puitteissa asiakas voi tehdä muutoksia sopimuksen tyyppiin. Asiakas voi muuttaa sopimuksen tyyppiä kahden (2) kk välein.


5. Hinnat

Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ALV 24 %.


6. Maksuehdot

Henkilökohtainen valmennus maksetaan kuukausittain laskulla. Laskussa on 14 vrk maksuaika. Myöhästyneistä maksuista voidaan periä korkolain mukainen korko ja myöhästymismaksu.


7. Osamaksu

Yritys ei tarjoa Henkilökohtaiselle valmennukselle osamaksumahdollisuutta. Poikkeustapauksissa asiasta sovittava yrittäjän kanssa.


8. Ehtojen muutos

Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, yrityksen sivustojen ja palveluiden käyttö tulee välittömästi lopettaa.

9. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen

Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia.

Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilla.


10. Vastuunrajoitukset

  1. Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
  2. Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä) eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.
  3. Yritys ei missään tapauksessa vastaa palvelujen, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamista tuloksista. 


11. 
Erimielisyydet ja sovellettava laki

  1. Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palveluista tai sopimuksesta muutoin, pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.
  2. Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttaja voi olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
  3. Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.